Een factuur kan via een e-factuur (voorkeur), e-mail (pdf-versie) of fysiek per post worden ingediend. Uw contactpersoon bij de gemeente geeft u een routenummer door met het verzoek dit nummer te vermelden op de factuur. Vraag expliciet (!) naar een routenummer bij uw contactpersoon als dit bij de bestelling/opdracht niet aangegeven wordt. Het vermelden van het juiste routenummer op de factuur zorgt er namelijk voor dat de juiste persoon de factuur in behandeling neemt. Hierdoor is de gemeente in staat het betaalproces te versnellen. Wij streven ernaar om de factuur binnen twee weken te betalen.

De factuur moet dan wel aan de volgende eisen voldoen:

  • Routenummer 
  • Uw Btw en KvK nummer
  • Het btw tarief en het btw bedrag
  • Factuurnummer en -datum
  • Naam, adres en woonplaats van zender en ontvanger
  • Datum van levering en of de dienst
  • IBAN-nummer
  • G-rekening bij detachering

Informatie

  • De facturen die via de e-mail worden aangeleverd (dus als bijlage in pdf-formaat bijgevoegd) dienen verzonden te worden naar facturen@goeree-overflakkee.nl. Neem géén geadresseerden op in cc of bcc. 
  • Uw eventuele vragen, herinneringen of aanmaningen kunt u eveneens e-mailen naar bovenstaand e-mailadres.
  • Factuuradres: gemeente Goeree-Overflakkee, Postbus 1, 3240 AA  MIDDELHARNIS.