Medewerker Financiële Administratie
- € 2.288,- (aanloopschaal 5) - € 3.481,- (functieschaal 6)
- 24 uur
- Mbo
- Team Interne Dienstverlening & Hospitality
- Sluitingsdatum: 16 september 2024
Kent financiële administratie voor jou geen geheimen? En wil jij deze kennis maar al te graag inzetten voor gemeente Goeree-Overflakkee? Dan worden wij binnenkort misschien wel collega’s!
Als Medewerker Financiële Administratie ben je verantwoordelijk voor alle diverse financieel-administratieve werkzaamheden. Een zeer belangrijke taak, om alles binnen onze gemeente op financieel gebied optimaal te laten verlopen.
Enerzijds zelfstandig, maar ook zeker samen met collega’s werk je er dagelijks aan om alles punctueel te verwerken. Hierin ga je professioneel om met vertrouwde informatie en zet jij je kennis en kunde in voor onze mooie gemeente als organisatie.
Solliciteer direct
Deze werkzaamheden maken jouw blij:
- Verzorgen van de crediteuren- en debiteurenadministratie;
- Verwerken van bankmutaties;
- Verzorgen van het betalingsverkeer;
- Het beheren van tussenrekeningen;
- Onderhouden van contacten met de (interne) klant;
- Meedenken in het efficiënter maken van het administratieve proces.
- Een afgeronde opleiding op mbo-niveau, in de richting van financiën of gerelateerd;
- Aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
- Sterke communicatieve vaardigheden;
- Kennis van Excel, Word en geautomatiseerde systemen. Hier kan jij goed mee werken;
- Je bent analytisch ingesteld, flexibel en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Je bent gericht op samenwerking. Je bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor een correcte en juiste administratie;
- Accuraat, klantgericht en kwaliteitsgericht zijn competenties die jou omschrijven.
Hoe is het om bij gemeente Goeree-Overflakkee te werken?
Ruimte om jezelf te ontwikkelen, om werk-privé balans goed te kunnen organiseren én waar iedereen zichzelf kan zijn! We hechten waarde aan diversiteit en bieden ruimte aan zowel ervaren medewerkers als nieuw talent.
Benieuwd naar nog meer informatie?
Wat bieden wij?
- Minimaal € 2.288,- (aanloopschaal 5), maximaal € 3.481,- (functieschaal 6) per maand. Afhankelijk van opleiding en ervaring.
- Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie.
- € 0,23 per kilometer reiskostenvergoeding, met een maximum van 70 kilometer enkele reis.
- Thuiswerk- en internetvergoeding van € 3,- netto per dag, voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.
- 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
Pensioen bij pensioenfonds ABP, die bijdraagt aan een duurzamere wereld. - Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. Een score van 7,3 voor werkgeluk.
- Een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering en korting op aanvullende zorgverzekeringen.
Meer informatie?
Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud/procedure van deze functie? Neem dan contact op met Jelte van Schelven, beleidsadviseur HRM.
Hij is bereikbaar op via het algemene telefoonnummer: 14 0187.
Solliciteren!
Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nóg beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren!
Solliciteer direct. Vul het formulier in en stuur zo jouw sollicitatie naar ons toe.
Reageren kan tot 16 september 2024. De eerste gesprekken staan gepland op dinsdag 17 september, tussen 09.00 en 12.00 uur.
Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs.