Service

Webego
Webego  |  Producten en diensten  |  Service

Service

Webego beschikt al meer dan 25 jaar over een serviceafdeling voor klein huishoudelijke apparaten. Opgestuurde (defecte) apparaten komen binnen bij Webego worden geregistreerd en gecontroleerd op de aanwezigheid van de kassabon. Al naar gelang de afspraak wordt het apparaat omgeruild of gecrediteerd. Ons proces is ingericht om binnen 48 uur te leveren. De voorraad is en blijft eigendom van onze klant en wordt nauwgezet bijgehouden.

Webego heeft de beschikking over een inbound-callcenter waar een team gereed zit om gebruikersvragen te beantwoorden. Dat betekent voor u een zorg minder. Wij bieden u een compleet pakket diensten voor uw gehele after-sales. U bepaalt of het artikel omgeruild of gecrediteerd moet worden. Wij spelen in op uw eisen en wensen. Uiteraard worden alle gegevens geregistreerd, zodat u de beschikking krijgt over uw vooraf afgesproken rapportages.

Al met al: een compleet after-sales programma.

Technisch Service team

Webego heeft een technisch Service team waar medewerkers diverse werkzaamheden voor u kunnen verrichten. Voor ons is eigenlijk geen vraag te gek.

Een kleine greep uit onze diensten:

  • modificeren van artikelen
  • vervangen van snoeren
  • verzenden van onderdelen
  • ompakken van producten
  • testen van artikelen

Webego, uw Zorg is onze Service!

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Bas van Putten, te bereiken op telefoonnummer 140187 of via b.vanputten@ggo.nl.