Havenmeester
Voor het team Buitendienst zijn wij op zoek naar een:
Havenmeester
(27 - 36 uur per week)
We starten met 27 uur per week met uitzicht op 36 uur per week vanaf 2024
Ben jij handig? Gek op water, boten en alles wat er mee te maken heeft? En vind je het heerlijk om in de buitenlucht te werken? Lees dan snel verder!
Als havenmeester ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen de haven. Daarnaast ben je ook het uithangbord richting klanten en heb je veel klantcontact, waarbij je havenronden maakt en service- en onderhoudswerkzaamheden verzorgt om ervoor te zorgen dat de haven en toiletgebouwen er netjes bijstaan.
Wat ga je doen?
De havenmeester:
- Is de gastheer/-vrouw van de haven;
- Wijst de ligplaatsen in de haven toe aan de gasten;
- Int de haven- en andere gelden;
- Houdt toezicht op alle activiteiten in de haven;
- Signaleert storingen en onvolkomenheden;
- Ziet toe op uitvoering van klein technisch onderhoud.
- Bedient, indien nodig, de sluizen.
Je bent flexibel inzetbaar, het kan voorkomen dat je ook op feestdagen en in weekenden werkt. Geen dag is het hetzelfde, het kan zomaar zijn dat er tijdens je havenrondje werkzaamheden tussen doorkomen, of dat er belangrijke werkzaamheden op het haventerrein verricht moeten worden.
Hoe is het om bij de gemeente Goeree-Overflakkee te werken?
Je werkt in een organisatie met korte lijnen. We weten elkaar te vinden en we helpen elkaar. In onze organisatie is ruimte om jezelf te ontwikkelen. Als professional en als mens. Wij vinden balans tussen werk en privé belangrijk.
Wij dragen bij aan jouw vitaliteit. Dit doen wij door je onder andere te voorzien in een Arbo verantwoorde werkplek, inclusief laptop en telefoon. Wij vertrouwen erop dat je jouw werk goed afrondt. Je houdt hierbij rekening met onze inwoners, samenwerkingspartners, bestuur en/of collega’s. Bij ons kan iedereen zichzelf zijn. Waar mensen met een verschillende achtergrond samenwerken, ontstaan nieuwe inzichten. Vanuit die gedachte is iedere medewerker welkom.
Wat vragen wij?
- Mbo-niveau 4 denk- en werkniveau;
- Ervaring met planningen, offerte afhandeling en administratie;
- Naast Nederlands, is kennis van de Duitse en Engelse taal een pluspunt;
- Jij bent sociaal, collegiaal, verantwoordelijk, zelfstandig en klantgericht;
- Je hebt affiniteit met boten, technisch inzicht en een helicopterview om het overzicht te bewaren;
- Je bent in staat om technische werkzaamheden uit te voeren;
Het allerbelangrijkst is dat je het werk leuk vindt en indien je nog niet alles beheerst bereid bent om dit te leren.
Wat bieden wij
- Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. In het recent gehouden geluksonderzoek geven de medewerkers een score van 7.3 voor werkgeluk;
- De functie heeft als generiek profiel uitvoerend medewerker A en is gewaardeerd op schaal 6 (maximaal € 3.323,- per maand bij een volledig dienstverband). Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring.
- Je krijgt 26 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
- Naast salaris krijg je iedere maand een Individueel Keuzebudget (IKB). Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw eigen omstandigheden en wensen. Anders gezegd: je bepaalt zelf waarvoor je het geld gebruikt. De hoogte van het IKB is 17,05% van je salaris.
- Wij vergoeden € 0,21 per kilometer met en een maximum van 70 kilometer enkele reis.
- Je bent verzekerd van je pensioen tegen een zo’n laag mogelijke premie bij pensioenfonds ABP. De beleggingen van dit pensioenfonds dragen bij aan een duurzame wereld.
- Je kunt met korting een zorgverzekering afsluiten bij CZ, IZA of Menzis. Daarnaast ontvang je jaarlijks een tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering. Ook als je niet deelneemt aan onze collectieve verzekering.
Meer informatie
Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Henk Stel, teamleider Buitendienst. Voor informatie over de procedure kun je terecht bij Marit Werkhoven, beleidsadviseur HRM. Zij zijn beiden bereikbaar op telefoonnummer 14 0187.
Solliciteren
Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nog beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren! Je kunt tot 7 juni 2023 je belangstelling kenbaar maken. Dat kan door je schriftelijke motivatie, in combinatie met een actueel curriculum vitae te mailen naar: personeelszaken@ggo.nl.
De gesprekken vinden plaats op 12 juni in de middag.
Een antecedentenonderzoek kan onderdeel uitmaken van deze procedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs.