Voor het team Interne Dienstverlening & Hospitality zijn wij op zoek naar een:

Afdelingssecretaresse/-secretaris

(24 uur per week)

De reactietermijn loopt tot en met 5 juni 2023

Ben jij de collega die wij zoeken? Samen met twee collega-secretaresses ben jij de spin in het web tussen de diverse teams, (beleids-)medewerkers en directie. Dagelijks ben je bezig met beheer van agenda’s, het afhandelen van telefoontjes en verwerking van e-mails en post. Jij kan snel schakelen, want vaak ben je met meerdere taken tegelijkertijd bezig.

Wat ga je doen

  • Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden, notuleren en het bewaken van de actielijsten van diverse vergaderingen en overleggen;
  • Je documenteert alles in het digitale archief en je houdt deze op orde;
  • Afhankelijk van de vraag en de beschikbare tijd die je hebt, sluit je aan bij projecten en werkgroepen;

Iedere collega heeft een eigen takenpakket en waar nodig of wenselijk worden taken uitgewisseld. Zo kom je ook regelmatig in aanraking met de andere disciplines. Kortom; een dynamische, uitdagende baan!

Wat vragen wij

  • Een diploma op mbo-4 niveau van een secretariële opleiding, met aanvullende kennis en/of ervaring op het vakgebied;
  • Kennis van de gemeentelijke organisatie is een pré; 
  • Je neemt initiatief, kan goed samenwerken en toont je verantwoordelijkheid op een enthousiaste en gedreven wijze. De schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is uitstekend.
  • Je bent zichtbaar, assertief, behulpzaam en communicatief vaardig. Je denkt mee en vooruit.

Wat bieden wij

  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. In het recent gehouden geluksonderzoek geven de medewerkers een score van 7.3 voor werkgeluk;
  • De functie heeft als generiek profiel ‘uitvoerend medewerker A’ en is gewaardeerd op schaal 6 (maximaal € 3.323,-- per maand bij een volledig dienstverband). Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Je krijgt 26 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband. 
  • Naast salaris krijg je iedere maand een Individueel Keuzebudget (IKB). Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw eigen omstandigheden en wensen. Anders gezegd: je bepaalt zelf waarvoor je het geld gebruikt. De hoogte van het IKB is 17,05% van je salaris.
  • Wij vergoeden € 0,21 per kilometer met en een maximum van 70 kilometer enkele reis. Je krijgt bij ons een thuiswerk- en internetvergoeding van € 3,-- netto per dag voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.
  • Je bent verzekerd van je pensioen tegen een zo’n laag mogelijke premie bij pensioenfonds ABP. De beleggingen van dit pensioenfonds dragen bij aan een duurzame wereld.
  • Je kunt met korting een zorgverzekering afsluiten bij CZ, IZA of Menzis. Daarnaast ontvang je jaarlijks een tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering. Ook als je niet deelneemt aan onze collectieve verzekering.

Meer informatie

Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Jaap Hollaar, teamleider Interne Dienstverlening & Hospitality. Voor informatie over de procedure kun je terecht bij Marit Werkhoven, beleidsadviseur HRM. Zij zijn beiden bereikbaar op telefoonnummer 140187.

Solliciteren

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nog beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren! Je kunt tot 5 juni 2023 je belangstelling kenbaar maken. Dat kan door je schriftelijke motivatie, in combinatie met een actueel curriculum vitae te mailen naar: personeelszaken@ggo.nl

De gesprekken staan gepland op maandag 12 juni 2023.